مزوتراپی پوست صورت

مزوتراپی پوست صورت

مزوتراپی پوست صورت روشی است که در آن چندین تزریق انجام می شود و از موادی مانند هیالورونیک اسید ، ویتامین ، مواد معدنی و … در زیر پوست تزریق می شود .

 

مزوتراپی پوست صورت

 

مزوتراپی  صورت با هدف های بسیاری انجام می شود . مزوتراپی را می توان به صورت دستی توسط سرنگ معمولی و یا با استفاده از دستگاهی خاص انجام داد .

مزوتراپی را می توان بر روی تمامی پوست ها انجام داد . از این روش برای پیش گیری و همچنین درمان چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد . این روش مورد توجه بسیاری قرار می گیرد و نتیجه ی دلخواه خود را از مزوتراپی می گیرند .

مزوتراپی پوست صورت :

یکی از روش های جوانسازی پوست است که این روش غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی ندارد . مزوتراپی پوست صورت مزایای بسیاری دارد ازجمله : درمان افتادگی پوست ، درمان شل شدگی پوست و … استفاده می شود و موجب شادابی و طراوت پوست می شود .

هیالورونیک اسید  ، ویتامین ها  و مواد معدنی  به صورت مستقیم در زیر پوست تزریق می شوند این مواد به لایه ی اپیدرم پوست انتقال می یابد .

سن که زیاد می شود گردش خون در  پوست کم می شود و این موجب می شود تا اکسیژن کمتری به سلول های پوست برسد ، تمامی این موارد موجب می گردد تا پوست پیر شود .

برنامه ی هر فردی بستگی به شرایط او دارد و طبق آن شرایط  تنظیم می شود  .

اگر به دنبال روشی غیر تهاجمی با هزینه ای مناسب برای جوانسازی پوست می گردید مزوتراپی را انتخاب کنید .

مزوتراپی برای افراد زیر مناسب نیست :

خانم های باردار .

بیماران دیابتی .

بیماران قلبی .

افرادی که سابقه ی سکته دارند .

سرطان .

ضایعات پوستی .

آلرژی به هرگونه مواد و اجزای مزوتراپی

کاربرد مزوتراپی :

مزوتراپی لاغری .

جوانسازی پوست .

درمان پف زیر چشم .

درمان ریزش مو .

رفع  غبغب .

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

 

پاسخ

پانزده + 3 =

Call Now Button