تزریق ژل هیالورونیک

با افزایش سن ابتدایی ترین تغییر بر روی پوست نمایان می شود. پوست به مرور زمان قدرت نگهداری و تثبیت میزان آب را از دست می دهد و این امر موجب می شود که چین و چروک ها شروع به نمایان شدن می کنند و این امر نشان دهنده از دست رفتن سطح کلاژن در زیر لایه های پوست می باشدو می توانید با تزریق ژل هیالورونیک می توان این موارد را بهبود بخشید. به مرور بر روی پوست شاهد کدری ، خشکی و چین و چروک های عمیق تر خواهید بود. کلاژن موجود در لایه های پوست قدرت جمع و نگهداری میزان آب را افزایش می دهد. با گذشت زمان و برخی فاکتورهای خارجی می توانند علتی بر از بین رفتن سطح کلاژن در پوست باشد. در ادامه به توصیه دکتر زینب فرخ ، بهترین دکتر جوانسازی پوست در تهران اگر شما نیز بر سطح پوست خود شاهد تغییراتی هستید بهتر است که ادامه مطالب را با دقت مطالعه کنید.

تزریق ژل هیالورونیک

تزریق ژل هیالورونیک 

چانه و خط فک نواحی قابل تمرکز قسمت پایینی صورت و گردن می باشند. چانه ی متناسب و خط فک با حاشیه ی مشخص موجب ظاهری جذاب در این ناحیه می شود که می توان برای دست یابی به این فرم از روش تزریق ژل هیالورونیک اسید در چانه استفاده نمود.

زمانی که از نیم رخ به فردی نگاه می کنید می بینید که چانه کمی از لب پایینی عقب تر می باشد. در صورتی که چانه از این حد عقب تر باشد حالت نامناسبی پیدا می کند که دلیل آن این است که در این افراد نیمه میانی صورت و بینی خیلی جلوتر از دیگر اجزای صورت قرار گرفته است .

تزریق ژل هیالورونیک اسید در چانه به منظور برجسته سازی چانه و خط فک

تزریق ژل هیالورونیک اسید طبیعی ترین ،امن ترین و سالم ترین شیوه ی ماندگار به منظور بر جسته سازی و جوانسازی پوست ، چانه و خط فک و صورت می باشد. این عمل سرپایی می باشد و به برش و بخیه ای نیاز ندارد .

مراحل تزریق ژل هیالورنیک

  1. هر روش جوانسازی برای انجام دادن نیازمند مراحلی است که باید توسط دکتر پوست مورد انجام قرار بگیرد. در ادامه تمامی مراحل را ذکر خواهیم کرد.
  2. این روش توسط سوزن های بسیار ریز و ظریف مورد انجام قرار می گیرد.ماده مورد استفاده در این پروسه حجم اندازه گیری شده ایست که طبق اندازه و نیاز شما انتخاب می شود و این مقیاس برای هر فرد متفاوت می باشد.
  3. پس از معاینه و بررسی توسط دکتر جوانسازی پوست به شما اطلاع داده می شود که تزریق ژل هیالورونیک اسید برای کدامین نواحی صورت شما مناسب می باشد و این بخش ها تحت درمان قرار خواهد گرفت.
  4. بعد از انتخاب نواحی مورد نظر با استفاده از ماده آنتی باکتریال این بخش ضد عفونی شده و ماده بی حسی بر روی آن اعمال خواهد شد. که قسمت مورد نظر برای تزریق آماده باشد.
  5. در ادامه روند تزریق ، توسط پزشک انجام می گیرد و جهت تسکین و کاهش درد بر روی نواحی مورد درمان از کمپرس یخ استفاده می شود.
  6. نکته قابل تامل در این روش این است که گاها نیاز دارید برای دریافت نتیجه ای مطلوب و مناسب چند بار این کار را تکرار کنید.

تزریق هیالورونیک اسید برای چه افرادی مناسب نیست ؟

به یاد داشته باشید که این روش با استفاده از سوزن ماده مورد نیاز به صورت انتقال داده می شود. از همین رو اگر در ناحیه تحت درمان تبخال یا جوش فعال دارید شما نمی توانید از مزیت های ارزنده این روش بهره مند شوید. اشخاصی که سیستم دفاعی بدن آنان ضعیف عمل می کند بهتر است این روش را برای جوانی انتخاب نکنند. بانوان عزیز شیرده و باردار نیز باید تا بعد از اتمام این دوران از تزریق هیالورونیک اسید استفاده نکنند.

عارضه های تزریق هیالورنیک اسید چیست؟

استفاده از هر روش زیبایی و درمانی می تواند برای فرد دارای پیامدهایی باشد که در شرایط عادی امری طبیعی می باشد. مواردی از جمله کبودی و تورم و التهاب آثاری هستند که پس از هر بار تزریق به وجود می آیند. اما اگر دکتر انتخابی شما با تجربه و حاذق نباشد می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مزیت ژل هیالورونیک اسید نسبت به پروتز چانه

تزریق ژل هیالورونیک اسید در چانه دارای مزیت های زیادی در مقایسه با پروتز چانه می باشد .در ژل هیالورونیک اسید احتمال ایجاد عفونت بسیار ناچیز می باشد زیرا مانند پروتز جسم خارجی وارد بدن نمی شود.

این عمل تحت بی حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی صورت می گیرد در حالی که پروتز چانه معمولا با استفاده از بی هوشی عمومی انجام می شود که بی هوشی نیز خود به تنهایی عوارضی را به دنبال دارد.

 

تزریق ژل هیالورونیک

 

به علاوه پس از ژل هیالورونیک اسید در چانه هیچگونه بخیه و جای عمل و برشی ایجاد نمی شود اما در روش پروتز زیر چانه و یا داخل دهان برش داده می شود و نیاز به بخیه دارد.

در ژل هیالورونیک اسید امکان جابجایی وجود ندارد ولی پروتز ممکن است که جابجا شود.

پروتز در شکل و اندازه محدود می باشد اما می توان در روش ژل هیالورونیک اسید به هر میزانی که نیاز است در هر ناحیه از چانه و یا فک چربی تزریق نمود و نتایج مطلوبی نیز کسب نمود.

اقدامات قبل از تزریق ژل به شرح ذیل می باشد:

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جوانسازی پوست با ژل انتخاب یک پزشک خوب می باشد.
  • برای انتخاب پزشک زیبایی مورد نظر از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از انتخاب پزشک مورد نظر برای مشاوره به مطب او رفته و نمونه کارهای او را مشاهده کنید.
  • به مدت یک هفته قبل از تزریق ژل لب و صورت از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین جدا خودداری کنید.

 

تزریق ژل هیالورونیک

 

مراقبت بعد از تزریق ژل به شرح ذیل می باشد:

  • بعد از تزریق  ژل به صورت از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان جدا خودداری کنید.
  • برای رفع تورم و کبودی بعد از تزریق ژل از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • جلسات معاینه را به طور مرتب بروید.
  • داروهایی را که پزشک برای تان تجویز نموده است تا بعد از جوانسازی صورت با ژل مصرف کنید به طور کامل استفاده کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون ، الکل و دخانیات به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

هزینه تزریق ژل چقدر می باشد:

هزینه تزریق ژل هیالورنیک با توجه به قیمت این محصول ، دستمزد پزشک ، هزینه داروها و جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

پاسخ

پانزده − 2 =

Call Now Button