تزریق ژل به زیر چشم

تزریق ژل به زیر چشم

با تزریق ژل به زیر چشم ، گودی و تیرگی که بدلیل کاهش بافت زیرین پوست در اثر بالا رفتن سن یا عوامل وراثتی ایجاد شده را می توان برطرف کرد.

گودی زیر چشم با دارو وکرم خاصی قابل درمان نبوده در نتیجه با استفاده از فیلرهای مصنوعی از قبیل ژل می توان اقدام به برطرف کردن گودی و تیرگی ها نمود.

فرایند تزریق ژل به زیر چشم

بعد از اینکه قسمت مورد نظر با بی حس کننده کاملاً بی حس شد، بوسیله کانول بسیار ظریف و ریز ژل پرکننده بدون درد به پوست تزریق می شود. مدت درمان معمولا حدود 15 الی 30 دقیقه طول می کشد.

با تزریق ژل به زیر چشم باعث می شود حجم بافت نرمی که از بین رفته پر شود. بلافاصله نتیجه قابل رویت می باشد و اثر این تکنیک غالباً  بین 8 الی 24 ماه تداوم و ماندگاری دارد.

 

تزریق ژل به زیر چشم

 

خطوط که در نواحی دور چشم ایجاد می شود را می توان به سه دسته طبقه بندی کرد:

نوع اول : چین و چروک های که تازه ایجاد شده و در مراحل اولیه هستند را با ژل نرم صاف می کنند، با تزریق ژل پوست تقویت و هیدراته شده در نتیجه قدرت تحمل فشار وارده بر عضلات صورت که بر اثر فاکتورهای محیطی یا بالا رفتن سن بوجود می آیند را برطرف می کند که برای حفظ نتیجه هر 6 ماه باید تجدید شود.

نوع  دوم : چین و چروک هایی که مدت زمان طولانی در اطراف چشم ایجاد شده و قابل مشاهده هستند ژل با تاثیر قوی به پوست تزریق می شود سپس به آرامی قالب پوست را به خود گرفته و نتیجه مطلوب و طبیعی به دنبال خواهد داشت. این نوع درمان بعد از یک جلسه نتیجه حاصل خواهد شد.

نوع سوم : چین چروک های عمیق ایجاد شده که علاوه بر تزریق ژل معمولا از بوتاکس هم استفاده می شود تا حجم از دست رفته بافت زیر چشم را بهبود بخشد.

عوارض تزریق ژل به زیر چشم

تزریق ژل اگر با این فاکتورها همراه باشد عارضه ای را به همراه نخواهد داشت:

  • استفاده از ژل مورد تایید وزارت بهداشت
  • استفاده از ژل با کیفیت و ماندگاری بالای یکسال
  • تزریق ژل در مراکز معتبر انجام گیرد.

تزریق ژل در زیر چشم و شناسایی بهترین ژل در انجام اینکار

همانطور که اشاره کردیم تزریق ژل با هدف رفع گودی و سیاهی زیر چشم انجام می گیرد اما باید بدانید که این ژل ها در دو نوع موقت و دائم وجود دارند که امروزه ترجیحا از ژل های موقت استفاده می شود . دلیل این امر این است که در عوارض ناشی از تزریق ژل موقت بسیار اندک بوده و در مواردی که بیمار بخواهد به هر دلیلی ژل تزریق شده را تخلیه کند اینکار براحتی انجام خواهد گرفت . در ادامه می خواهیم با بهترین برند های تزریق ژل در زیر چشم آشنا شویم :

ژل ژوویدرم : یکی از بهترین برند های موجود در بازار ژل ژوویدرم است که از جمله فیلر هایی است که اخیرا دو برند از این محصول در بازار است که در کاهش تورم بعد از تزریق ژل در زیر چشم تاثیرگذار است . نام این دو برند ولبلا و ولرا است که گزینه اول به طور معمول برای تزریق های سطحی و ژل ولرا برای تزریق های عمیق تر در لایه پوست مورد استفاده قرار می گیرد .

ژل رستالین : این نوع فیلر یکی از بهترین برند های تزریق ژل است که به دلیل ماندگاری بالا آن ها و کیفیتی فوق العاده ای که دارند در حال حاضر نیز به عنوان عاملی تاثیرگذار در کاهش تیرگی زیر چشم بکار می روند. این نوع ژل انسجام خوبی داشته و میزان سفت بودن آن متوسط می باشد و به طور معمول بیماران هر یکسال یکبار برای ترمیم مجدد آن با تزریق های سطحی و عمیق اقدام می کنند . علاوه بر این ژل رستالین رستاک نیز با بافت نرمی که دارد مناسب افرادی است که پوست اطراف چشم آن ها حساس و دچار چین و چرو ک های فراوان است .

ژل بولترو : استفاده از این ژل تنها برای رفع گودی چشم اندک مناسب است و برای تیرگی های عمیق کاربردی ندارد . اما ماندگاری آن بالا بوده و نتایج فوق العاده ای در بر دارند .

هزینه تزریق ژل به زیر چشم

هزینه تزریق ژل به زیر چشم بسته به نوع و مقدار و برند ژل مورد استفاده و تعداد سرنگ های تزریق شده متفاوت می باشد.

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر)

( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

پاسخ

15 + 3 =

Call Now Button