کوچک کردن بینی با آنزیم

یکی از متداول ترین روش های بدون جراحی برای فرم دهی به بینی ، کوچک کردن بینی با آنزیم می باشد. بهتر از این است که خود را به تیغ جراحی بسپارید که آیا بینی شما مطابق با میل یا خواسته شما کوچک می گردد یا خیر؟! به یاد داشته باشید که پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی همواره بر این باور است که ایمن ترین و بهترین راه کار را برای رسیدن افراد به خواسته خود داشته باشند. به توصیه دکتر زینب فرخ ، بهترین دکتر تزریق آنزیم در تهران،  تزریق این ماده یکی از راه هایی است که فرد می تواند با آن بینی کوچک و خوش فرمی را در چهره خود داشته باشد.دقت داشته باشید که تزریق آنزیم با تزریق کورتن متفاوت است در این مقاله قصد داریم درباره کوچک کردن بینی به وسیله آنزیم توضیحاتی را مطرح کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

 

کوچک کردن بینی با آنزیم

 

کوچک کردن بینی با آنزیم چگونه می باشد؟

در این روش کوچک کردن سایز بینی گوشتی ، پزشک از آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده می کند. این روش کوچک کردن بینی نیازی به بیهوشی و سپری کردن دوره نقاهت طولانی مدت را ندارد و کاملا ایمن و بدون عارضه می باشد. در این روش پزشک ابتدا ناحیه تزریق را ضد عفونی کرده و سپس آنزیم را تزریق می کند.

برای اینکه متقاضی حین پروسه کوچک کردن بینی با آنزیم احساس درد نداشته باشد پزشک از داروهای بی حس کننده موضعی استفاده می نماید. تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این روش بین 2 الی 6 جلسه است که در جلسه مشاوره برای هر فرد تعداد جلسات مشخص می شود. تزریق آنزیم باید در فاصله های 1 الی 2 هفته انجام گیرد.

 

کوچک کردن بینی با آنزیم

کاندیدای تزریق آنزیم بینی

امروزه خانم ها و آقایان بیشتری با فرآیند کوچک کردن بینی با آنزیم آشنا می شوند. این پروسه به دلیل هزینه کم و راحت بودن آن ، بین افراد زیادی محبوبیت دارد. اما آیا همه این افراد می توانند از تزریق آنزیم استفاده کنند؟ در ادامه ویژگی کاندیدای مناسب تزریق آنزیم بینی را شرح می دهیم:

  • کاهش سایز حلقه بینی
  • بالا بردن نوک بینی
  • کوچک کردن اندازه بینی

دقت داشته باشید که این پروسه زیبایی بیشتر در افرادی انجام می شود که جنس بینی آن ها گوشتی است.

آنزیم کوچک کننده بینی :

به روز ترین متد جهت کوچک کردن بینی های گوشتی استفاده از روش تزریق آنزیم است. جهت چربی سوزی و فرم دهی به بینی از آنزیم کوچک کننده بینی استفاده می شود و جهت فرم دهی نیز از کلسیم بهره برده می شود. روش تزریق آنزیم هیالاز عمدتا برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد. با انتقال مقداری از این مواد بینی کوچک شده اندازه دلخواه را برای فرد متقاضی به همراه دارد.

آیا کوچک کردن بینی با آنزیم دردناک است؟

قبل از انجام هر اقدامی ، دکتر زیبایی برای رفاه حال مراجعه کننده خود از داروی بی حسی استفاده می کند. از این رو متقاضی حین انجام پروسه دردی احساس نمی کند. اما در صورتی که شما سطح کنترل درد پایینی دارید ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید. در چنین مواردی بهترین دکتر زیبایی تهران سعی دارد ابتدا استرس متقاضی را کاهش دهد و سپس با داروی بی حسی قوی تر و در مواقعی نیز همان داروی بی حسی ، پروسه را انجام دهد.

چند روز بعد از انجام متد فوق ، بینی کوچک می شود ؟

آناتومی بینی در اشخاص با یکدیگر متفاوت است بنابراین پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. زیرا بر اساس نوع و شرایط بینی میزان دوز تزریق شده با یکدیگر متغییر خواهد بود. پزشک با معاینه آناتومی بینی و ایرادات مقدار دوز انتخابی را مشخص می کند و بر اساس آن به فرد درصد موفقیت و تاثیر گذاری آن را نیز مشخص خواهد کرد.

همانطور که می دانید برای انجام کوچک کردن بینی با انزیم در تهران  بهتر است که به دکتر با تجربه و متخصص مراجعه کنید که میزان عارضه های احتمالی را به حداقل برساند و همچنین اطمینان خاطر از نتیجه نهایی را به دست آورید.

آیا تزریق آنزیم ، همان کورتون است؟

خیر ؛ کورتون با آنزیم متفاوت است. کورتون زمانی تزریق می شود که متقاضی جراحی بینی انجام داده است و برای کاهش التهابات ناشی از این عمل ، کورتون استفاده می شود. اما تاثیر گذاری آنزیم و مواد تشکیل دهنده آن با کورتون متفاوت است.

کوچک کردن بینی با آنزیم برای چه کسانی مناسب تر است؟

به طور کلی این فرآیند برای متقاضیانی که جنس بینی شان گوشتی است بسیار بهتر است. متقاضیانی که بینی استخوانی دارند برای انجام دادن این فرآیند نیازمند بررسی و مشاوره دکتر زیبایی تهران هستند.

 

کوچک کردن بینی با آنزیم

برای تاثیر گذاری چه مقدار زمان نیاز دارد؟

این فرآیند در طی جلسه انجام می شود. پزشک بسته به نیاز مراجعه کننده و میزان تغییرات بینی این پروسه را بینی دو تا شش جلسه انجام می دهد. فاصله بینی جلسات عموما حدود یک هفته است.

بهترین جراح زیبایی برای کوچک کردن بینی با آنزیم کیست؟

دکتر زینب فرخ ، جراح زیبایی برجسته در تهران با تعداد فرآیند های زیبایی بی شمار و موفقی که انجام داده است ، در زمره پزشکان زیبایی قرار دارد. ایشان نمونه کارهای زیادی در این زمینه و دیگر زمینه های زیبایی دارند. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای ایشان به صفحه اینستاگرام و قسمت گالری تصاویر سایت ایشان مراجعه کنید.

عوارض تزریق آنزیم کوچک کننده بینی

باید بگوییم که کوچک کردن بینی با آنزیم کاملا ایمن بوده می باشد چرا که آنزیم های مورد استفاده با بافت بدن سازگار می باشد. به همین علت با تزريق این نوع آنزيم جهت کوچک کردن بینی فرد دچار حساسیت یا آلرژی و غیره نمی شود.

میزان ماندگاری کوچک کردن بینی با آنزیم چقدر می باشد؟

کوچک کردن سایز بینی با این روش دائمی بوده و فقط ممکن است در برخی از افراد 20% آن باز گردد که آن هم معمولا در اثر بارداری یا چاق شدن اتفاق می افتد. در اثر بازگشت این مقدار با تکرار یک جلسه تزریق آنزیم مجدد بینی کوچک می شود.

 

کوچک کردن بینی با آنزیم

 

اقدامات قبل از کوچک کردن بینی با آنزیم

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از کوچک کردن بيني با آنزيم انتخاب یک پزشک خوب و مجرب می باشد.
  • برای انتخاب پزشک می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • حتما پس از انتخاب پزشک مورد نظر برای اطمینان نمونه کارهای او را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر زینب فرخ می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • در صورتی که بیمار سابقه زدن تب خال دارد حتما به پزشک خود بگوید تا از روش های پیشگیری استفاده کند تا با تزریق کلسیم بیمار تب خال نزند.

استفاده از کوچک کردن بینی با آنزیم برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

به یاد داشته باشید که جراحی بینی با روند استفاده از آنزیم بسیار متفاوت بوده و برای همگان قابل انجام نمی باشد. کوچک کردن بینی با آنزیم برای گروهی از افراد متقاضی مناسب می باشد که در ادامه لیستی از آنان ارائه شده است. عبارتند از:

  • آن دسته از افراد که بر روی بینی برآمدگی دارند.
  • کسانی که متقاضی کوچک کردن بینی با آنزیم هستند.
  • افردای که درخواست دارند نوک بینی رو به بالا باشد.
  • اشخاصی که می خواهند تقارن را ایجاد کنند.
  • زیباجویانی که تمایل دارند پره های بینی را هم سایز و کوچک داشته باشند.

میزان ماندگاری کوچک کردن بینی با آنزیم چقدر است ؟

برای تثبیت و ماندگاری بیشتر نتیجه به دست آمده بهتر است که موارد زیر را به درستی رعایت کنید.اعم از :

  • از دست زدن به بینی خود چند روز پس از تزریق آنزیم خودداری کنید.
  • استفاده از چسب بینی می تواند نتیجه به دست آمده را تثبیت کند و برای مدت زمانی که دکتر در نظر گرفته است کاملا ضروری بوده و باید رعایت شود.
  • یک روز بعد از کوچک کردن بینی با آنزیم از شست و شوی صورت خودداری کنید.

 

کوچک کردن بینی با آنزیم

 

ویژگی های یک پزشک خوب برای کاهش اندازه آنزیم

  • یک پزشک خوب می بایست تزریق آنزیم را با حفظ عملکرد طبیعی بینی انجام داده و سلامت فرد برای او ارج تر از مسائل مالی باشد.
  • علاوه بر اینکه از اصول ریاضی آگاه می باشد با اصول زیبایی شناسی نیز آشنایی دارد.
  • از قدرت تصور بالایی برخوردار است.
  • خوش برخورد است. در صورت خوش برخورد بودن پزشک، بیمار با او احساس راحتی نموده و از میزان استرس فرد برای انجام روش کوچک کردن بيني با آنزيم کاسته می شود.
  • صبور و با حوصله بوده و یک دیدگاه کلی در رابطه با عملکرد کوچک نمودن بینی با آنزیم در اختیار فرد گذاشته و اقدامات قبل و بعد از آن را برای بیمار شرح می دهد.
  • دارای سوابق موفقیت آمیزی در زمینه کوچک کردن بینی با آنزیم می باشد.

 

کوچک کردن بینی با آنزیم

 

مراقبت های بعد از کوچک کردن بینی با آنزیم

  • پس از تزريق آنزيم جهت کوچک کردن بینی از ماساژ دادن بینی خودداری کنید.
  • جلسات معاینه را به طور مرتب بروید.
  • مراجعین از جلسه دوم تا ۲ هفته بعد از آخرین جلسه تزریق در شبانه روز ۸ ساعت از چسب بینی استفاده کنند.
  • بیمار از زدن آب به ناحیه تزریق آنزیم تا 24 ساعت جدا خودداری کند.

آنزیم بینی قیمت

هزینه کوچک کردن بینی با آنزیم در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • دستمزد جراح
  • مقدار تغییرات مورد نیاز
  • تعداد جلسات درمانی
  • و غیره

با توجه به فاکتورهای ذکر شده ، نمی توان قیمت مشخصی برای این فرآیند زیبایی در نظر گرفت . دکتر براساس ویژگی های منحصر به فرد هر متقاضی قیمت نهایی را اعلام می کند. با این تفاسیر در صورتی که قصد دارید از هزینه این پروسه به طور دقیق اطلاع داشته باشید ، پیشنهاد می دهیم از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت نظیر شماره تماس و صفحه اینستاگرام با پزشک ارتباط برقرار کنید.

رضایت زیباجو از تزریق آنزیم بینی

 

سوالات متداول :

ورم و کبودی ناشی از تزریق آنزیم چه مدت ماندگار است ؟

این روش دوره نقاهت طولانی نخواهد داشت ، در نتیجه با گذشت حداقل 3 الی 4 روز این حالت به وجود آمده بهبود می یابد.

آیا انجام این فرآیند با درد همراه است ؟

همانطور که قبلا گفته شد ، قبل از انجام دادن این پروسه ، از بی حس کننده ها استفاده می شود که باعث می شود در مدت زمان انجام تزریق فرد هیچگونه دردی را متحمل نخواهد شد.

آیا احتمال کج شدن بینی وجود دارد؟

انجام پروسه های درمانی و زیبایی همواره بایستی توسط دکتر زینب فرخ در تهران انجام شود که از بروز هرگونه عارضه ای خودداری شود. کج شدن بینی در روند کوچک کردن بینی با آنزیم در تهران یکی از عوارضی است که عمدتا به دلیل خطای پزشکی صورت می گیرد. در نتیجه در انتخاب پزشک خود دقت بیشتری را به خرج دهید.

هزینه تزریق آنزیم به بینی برای کوچک کردن آن چقدر است؟

برای بسیاری از افراد مهم است که پروسه را انتخاب کنند که هزینه در آن بسیار کم باشد. باید در خصوص هزینه تزریق آنزیم به بینی بگویم که این پروسه در مقایسه با عمل زیبایی بینی که یک پروسه تهاجمی و طولانی است ، بسیار ایمن و حتی ارزان تر می باشد. به همین دلیل می توانید به راحتی این پروسه را انتخاب و انجام دهید.

پاسخ

3 + ده =

Call Now Button