رفع چین و چروک پیشانی

رفع چین و چروک پیشانی

رفع چین و چروک پیشانی : خطوطی که بر پیشانی به وجود می آید همیشه به دلیل افزایش سن نیست بلکه اضطراب و خستگی باعث به وجود آمدن چین و چروکی بر روی صورت می شود. برای رفع چین و چروک پیشانی راه های متفاوتی وجود دارد.

 

رفع چین و چروک پیشانی

 

انواع چین و چروک پیشانی کدامند:

خطوط افقی : این خطوط یکی از عوامل پیری محسوب می شود. این خطوط به دلیل بالا نگه داشتن ابرو ها یا حرکات صورت به هنگام صحبت کردن یا استرس به وجود می آیند.

خطوط عمودی : این خطوط که به خط اخم نیز معروف می باشد به دلیل فکر کردن ساده یا چپ چپ نگاه کردن و یا اخم کردن زیاد به وجود می آیند.

روش های رفع چین و چروک پیشانی به شرح ذیل می باشد:

رفع چین و چروک پیشانی با داروهای گیاهی : در این روش از روغن زیتون، مرکبات  یا  استفاده از ماسک های خانگی  برای رفع چین و چروک پیشانی و سایر ناحیه های صورت استفاده می شود.

تزریق بوتاکس :بوتاکس یک نوع پروتئین می باشد که برای رفع چین و چروک پیشانی، گردن، خط اخم به صورت موقت استفاده می شود. با تزریق بوتاکس عضلات شل می شوند و مانع از انقباض آن ها و ایجاد چین و چروک می شود.

بهترین و قدرتمندترین روش برای از بین بردن خطوط در این ناحیه هست.

تزریق ژل : ژل ها از جنس هیالورونیک اسید ساخته می شوند و تمامی خطوط متوسط تا شدید صورت را از بین می برند.

تزریق چربی : استفاده از چربی اضافی خود فرد برای تزریق به پیشانی و سایر ناحیه های صورت که موجب می شود تمامی چین وچروک ها از بین بروند.

لیفت با نخ : در این روش با استفاده از نخ و سوزن بسیار ظریفی تمامی چین و چروک صورت کشیده و صاف می شود. لیفت با نخ روش جدیدی برای جوانسازی پوست می باشد.

تزریق کلاژن : تزریق کلاژن روش موثری برای رفع چین و چروک اطراف چشم و پیشانی می باشد.

درمان با لیزر: در این روش پرتو های نور به صورت متمرکز برای برداشتن لایه های چروک و آسیب دیده پوست به آن ناحیه تابیده می شوند. درمان با لیزر را اصطلاحا لایه برداری با لیزر نیز می گویند.

هایفوتراپی :  در این روش از دستگاه اولتراسونیک که امواج مافوق صوت تولید می کند، برای درمان چین و چروک پیشانی، گردن، اطراف چشم و غیره استفاده می شود.

کرم ها : استفاده از کرم رفع چروک پیشانی که امروزه در بازار با برند ها و کیفیت های متفاوتی وجود دارد.

هزینه درمان چین و چروک صورت :

هزینه رفع چین و چروک پیشانی به نوع و میزان موادی که برای درمان استفاده می شود و تعداد جلسات مراجعه برای درمان بستگی داارد. البته این امر قابل توجه است که هر کدام از موارد درمانی فوق قیمت های متفاوتی دارد.

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر)

لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

پاسخ

دوازده − یازده =

Call Now Button