از بین رفتن خط خنده

از بین رفتن خط خنده

دلیل به وجود آمدن خط خنده سن است ، سن که زیاد می شود چین و چروک هایی بر روی صورت پدیدار می شود که یکی از این ها خط خنده است . برای از بین رفتن خط خنده راه های بسیاری وجود دارد که در این جا به آن می پردازیم.

 

از بین رفتن خط خندهاز بین رفتن خط خنده

دلایل بوجود آمدن چین و چروک های صورت و خط خنده :

صحبت کردن ، خندیدن ، غذا خوردن ، افزایش سن ، ژنتیک ، لاغری ، تحلیل رفتن بافت فک بالا و لثه .

راه های از بین رفتن خط خنده :

تزریق بوتاکس : این روش با فلج کردن ماهیچه ی محل مورد نظر موجب از بین رفتن چین و چروک می شود و پوست صاف می گردد.

تزریق ژل : یکی دیگر از روش های از بین رفتن خط خنده تزریق ژل است ، ساخت این ژل ها با مواد طبیعی صورت می گیرد و هیچ گونه حساسیتی به وجود نمی آورد و نیاز به تست کردن ندارد.

هایفوتراپی : این روش نیز برای ازبین بردن خط خنده بسیار مناسب است. هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی است.

هایفوتراپی طی یک جلسه انجام می شود و هیچ گونه دردی به همراه ندارد. در این روش از گرما استفاده می شود و گرما موجب تریک شدن رشد کلاژن ها می شود.

لیفت با نخ : استفاده کردن از نخ های نامرئی برای جلوگیری از تغییرات پوستی روش بسیار مفیدی است. از این روش برای افتادگی فک ، لیفت ابرو و گردن ، ازبین بردن خط خنده و حتی این روز ها برای لیفت واژن و بازو ها مورد استفاده می شود.

لیزر : یکی از بهترین روش ها برای از بین رفتن خط خنده لیزر است. در این روش لایه ی رویی پوست برداشته می شود و بدن وظیفه دارد تا آن لایه ی پوست را بسازد. این روش در رفع لکه های پوستی ، درمان جای جوش و … کاربرد دارد.

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

 

 

پاسخ

18 − شش =

Call Now Button