درمان ریزش مو

درمان ریزش مو و تقویت مو ها با مزوتراپی

ریزش مو ها در زیبایی پوست نقش مهمی دارد. این مشکل چه زود چه دیر تقریبا در تمام افراد ایجاد می شود . افراد می توانند برای درمان ریزش مو و تقویت مو ها با مزوتراپی اقدام کنند تا به ظاهری زیباتر دست پیدا کنند .

درمان ریزش مو

مزوتراپی چیست ؟

مزوتراپی یک تکنیک درمانی است که با استفاده از آن ، دارو ها یا عناصر غذایی به قسمت مورد نظر تزریق می شوند . امروزه به طور موفقیت آمیزی از این روش برای درمان بیماری های متعدد همچون ریزش مو ها استفاده می شود . موفقیت بالای درمان ریزش موی سر با مزوتراپی به دلیل ارسال عناصر غذایی مناسب به مقدار کافی به نقطه ی خاصی از پوست می باشد که درمورد عارضه ی ریزش مو این ناحیه که همان فولیکول هایی هستند ، وظیفه ی حمایت از رشد مو را بر عهده دارند . مبنای عملکرد روش مزوتراپی در درمان ریزش مو این است که مشکل ریزش مو عمدتا از عوامل و عوارضی که در قسمت مزودرم یا همان لایه ی میانی پوست وجود دارند ناشی می شود و لذا به منظور درمان این مشکل بایستی بر روی لایه ی مزودرم پوست تمرکز شود .

فواید استفاده از مزوتراپی برای درمان ریزش مو :

عمل مزوتراپی به ایجاد بریدگی یا زخم در پوست سر نیازی ندارد ، لذا خطر وجود جای زخم در این روش وجود ندارد .

به دلیل عدم ایجاد جراحت و بریدگی در پوست سر ، به استراحت پس از عمل نیازی نیست .

نتایج حاصل شده از این عمل از ماندگاری برخوردار است که با رعایت روش های مراقبتی می توان ماندگاری نتایج را افزایش داد .

مزوتراپی یک عمل غیر تهاجمی به شمار می آید که تنها در زمان تزریق باعث ایجاد سوزشی مختصر می شود که می توان نیم ساعت قبل از انجام عمل مزوتراپی با استفاده از کرم بی حسی این سوزش را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد .

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

دکتر زینب فرخ

پاسخ

چهار × یک =

Call Now Button