زاویه سازی فک

زاویه سازی فک

زاویه سازی فک مدت ها است که از نظر زیبایی و ظرافت مورد توجه افراد قرار گرفته. یکی از نشانه های زیبایی در خانم ها داشتن صورتی زاویه دار است. زاویه دار بودن صورت یعنی صورت به شکل قلب یا بیضی باشد.

 

زاویه سازی فک

 

دلایل زیادی وجود پهن بودن فک وجود دارد ، شایع ترین دلیل آن ضخامت عضله های فک می باشد که نام آن ماستر است و در پشت فک قرار دارد، به عبارت دیگر یعنی محلی که پهن تر است و موجب مربعی شدن فک می شود.

دیگر دلایل :

  • پهن و مربع شکل بودن فک.
  • شلی و افتادگی پوست چانه و فک.
  • کوتاه و تخت بودن چانه.

زاویه دار کردن فک بدون جراحی :

زاویه دار کردن صورت بدون جراحی با برجسته کردن چانه توسط تزریق ژل ، بوتاکس ، امواج رادیوئی و هایفوتراپی صورت می گیرد.

پروتز فک و چانه با پر کننده های پوستی ، لیفت ، سفت کردن قسمت های مختلف صورت، توسط نخ انجام می گیرد.

بوتاکس :

یکی از روش هایی که توسط آن فک و صورت را زاویه دار می کنند بوتاکس است. این روش می تواند عضله ضخیم صورت را کوچک و پهنی فک را لاغر کند.

با استفاده از این روش می توان با مشخص کردن عضله های مورد نظر صورت را زاویه دار کنیم.

بوتاکس درواقع موجب آرام کردن و کوچک کردن عضله ای که تزریق روی آن انجام می شود عمل می کند این عملکرد موجب می شود تا یک قدم به زاویه دار کردن صورت نزدیک شویم.

تزریق ژل در زاویه سازی فک :

برای انجام دادن عمل زیبایی در فک لازم است چانه توسط تزریق ژل یا تزریق چربی تیز شود.

چانه قسمت کوچکی از صورت است اما 8 قسمت دارد که می تواند بلند تر و برجسته تر شود.

مزایای استفاده از تزریق ژل در زاویه سازی فک :

  • روشی غیر تهاجمی است.
  • نتیجه ی آن فوری قابل مشاهده است.
  • دوره ی نقاهت کوتاهی دارد.
  • صورت را زاویه دار می کند.

زاویه سازی فک

زاویه سازی فک بدون جراحی

جهت زاویه سازی فک بیماران ، ابتدا پزشک معالج آناتومی صورت آن ها را بررسی کرده و سپس شکل ، اندازه و میزان برجستگی فک آن ها را بعد از درمان مشخص می کند.

برای زاویه سازی فک بدون جراحی پزشک با استفاده از تزریق دارو مورد نظر ، اقدام به اصلاح ظاهر فک می کند.

زاویه سازی فک بدون جراحی ، روشی ساده و ایمن می باشد و برای انجام آن نیاز به بی هوشی بیماران نمی باشد زیرا تحت بی حسی موضعی انجام می شود ؛ پس از بی حس شدن بیمار پزشک با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و کوچک مواد را به نقاط از قبل معین شده تزریق می کند.

بسیاری از افراد در رابطه با درد ناشی از زاویه سازی فک بدون جراحی ، اظهار نگرانی می کنند همانطور که گفتیم این روش همراه با بی حسی موضعی انجام می شود و بیماران در حین آن دردی را احساس نمی کنند.

بیماران بلافاصله پس از اتمام زاویه سازی فک با تزریق فیلر ، بوتاکس و غیره می توانند انجام فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند ، بنابراین این روش دوره نقاهت ندارد ، لازم به ذکر می باشد احتمال بروز کمی تورم و کبودی بعد از تزریق مواد به ناحیه مورد نظر امری طبیعی می باشد و با مرور زمان از بین می رود ، بیماران می توانند با استفاده از کمپرس یخ میزان آن را کاهش دهند.

لازم به ذکر است نتایج انجام روش های فوق جهت زاویه سازی فک ، دائمی نیست و نتیجه آن پس از گذشت مدت زمان مشخصی از بین می رود ؛  بیماران جهت طولانی تر شدن نتیجه روش های ذکر شده نیاز به تکرار تزریق دارند.

مدت زمان انجام روش های فوق نیز بسیار کوتاه می باشد و تحت چند دقیقه به پایان می رسد.

هزینه زاویه سازی صورت :

زاویه دار کردن صورت با روش های متفاوتی انجام می شود و انتخاب این روش ها در افراد متفاوت است ، در نتیجه هزینه ی زاویه سازی صورت بستگی به نوع روش مورد استفاده دارد .

پاسخ

17 − شش =

Call Now Button