تزریق ژل به لب

فرد در بدو تولد ممکن است دارای لب کوچک و نامتقارنی باشد ؛ یا با بالا رفتن سن متوجه شود که برجستگی و پری لب هایش به اندازه دلخواه وی نیست. در چنین شرایطی می توان از تزریق ژل به لب ، برای رفع کوچکی لب و برجسته کردن آن استفاده کرد. تزریق ژل از جمله روش های جوانسازی است که به کمک حفظ زیبایی در افراد به ویژه خانم ها آماده است. به توصیه دکتر زینب فرخ ، بهترین دکتر زیبایی در تهران در رابطه با این روش جوانسازی ساده و البته با اثر بالا ، اطلاعات کاملی ارائه دهیم. شما با خواندن این اطلاعات می توانید در رابطه با استفاده از آن ، تصمیم اصولی تری داشته باشید ؛ به گونه ای که علاوه بر زیبایی توام با سلامتی را حفظ کنید.

تزریق ژل به لب - دکتر فرخ

تزریق ژل به لب مناسب چه افرادی است ؟

  • افرادی که لب هایشان در حالت طبیعی باریک و قابل دیدن نباشد در نتیجه چهره شخص عصبانی به نظر می رسد.
  • اشخاصی فرم لب های خود را از دست داده اند، افراد پوستشان شل و چروک شده در نتیجه لب به داخل دهان برمی گردد.
  • اشخاصی که یک قسمت جزئی از قسمت قرمز لب شان پیداست.
  • اشخاصی که در حال خنده و به طور عادی ، دندان هایشان خیلی کم مشاهده می شود.
  • افرادی که پوست قسمت بالایی لب شان بلند است.

تزریق ژل به لب

تزريق ژل از جمله متد جوانسازی و حذف چروک پوست می باشد، تزريق ژل به لب متدی است که بوسیله سرنگی، ژل یا مواد پر کننده مخصوص به لب تزریق می گردد. در بازار محصولات مختلفی وجود دارد که دو نوع دائمی یا موقتی می باشند. محصول مورد نظر ، می تواند روی هر دو قسمت لب یا فقط روی لب بالا یا لب پایین انجام شود.

استفاده از این محصول ، به منظور حجیم کردن لب انجام می شود که کمتر از 30 دقیقه با شرایط ایمن به طول می انجامد. پزشک در مورد نحوه ی انتخاب ژل تزریقی همچنین مزایا و معایب ماده ی تزریقی با بیمار صحبت می کند همچنین برای رسیدن به نتیجه مطلوب تعیین می کند که لب ها چه مقدار و چگونه تغییر کند.

قبل از انجام فرآیند ، در محل مورد نظر کرم بی حسی زده می شود تا هرگونه درد و ناراحتی برطرف شود. این پروسه ، به وسیله یک سوزن خیلی باریک با چندین تزریق کوچک در نقطه های مختلف لب انجام می گردد. تزريق ژل اگر در یکی از لب ها تزريق شود، توازن در چهره به صورت چشمگیری قابل مشاهده است. حجم لب ها را به صورت ماهرانه افزایش می دهند که نتیجه کاملا طبیعی حاصل می شود.

تزریق ژل به لب - دکتر زینب فرخ

نحوه تزریق ژل به لب

اگر نحوه تزریق ژل لب به درستی انجام شود ، در کنار نتیجه زیبایی مطلوب ، سلامتی زیباجو را حفظ می کند ؛ بنابراین مهم است که پزشک شما با ساختار لب آشنایی کامل داشته باشد. علاوه بر آشنایی با ساختار لب ، پزشک باید با نحوه تزریق ژل به لب و میزان دز تزریقی نیز اطلاعات لازم را داشته باشد ؛ همچنین بداند که ژل دقیقا باید در کدام لایه از لب وارد شود.

توجه داشته باشید که مقدار ژلی که در لب وارد می شود و عمیق ورود آن به لب ، به عواملی چون برند ژل و ترکیبات استفاده شده در آن بستگی دارد. در صورتی که در محصول مورد استفاده ،هیالورونیک اسید وجود داشته باشد ، حجم ژل کمتری تزریق می شود. چرا که اسید هیالورونیک با جذب آب فراوان در اطراف لب ، خود سبب افزاش حجم لب می شود. بنابراین ، توجه به نکته در نتیجه انجام پروسه تاثیر دارد.

هنگام تزریق ابتدا لب توسط پد الکلی یا هر ماده ضدعفونی کننده دیگری که پزشک تشخیص دهد ، ضدعفونی می شود و پس از آن ناحیه مورد نظر به صورت موضعی بی حس می شود. پس از بی حسی کامل ، مقدار محصول مورد نیاز از راه سوزن های ظریف به سطح انتخابی ، وارد می شوند که پزشک تشخیص داده است.

 

تزریق ژل به لب - دکتر فرخ

تزریق ژل به لب به روش روسی

در روش روسی ، لب ها به نوعی به بالا لیفت می شوند. به عبارتی دیگر هنگامی که شما به صورت معمولی ژل به لب های خود وارد می کنید ، لب ها به اصطلاح اردکی مانند می شوند ، یا به جلو می روند. اما در روش روسی لب ها به بالا لیفت می شوند و در واقع پهنای لب ها در طی این پروسه افزایش می یابد. به این نوع تزریق ژل به لب ، روش روسی می گویند . روش روسی به دلیل سبک نچرال و طبیعی بودنی که دارد ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

توصیه ای برای متقاضیان جدید

زیباجویانی که برای اولین بار قصد انجام تزریق ژل به لب دارند ، بهتر است از محصوصلاتی استفاده کنند که حاوی هیالورونیک اسید باشد. این ماده که حدود 1000 برابر وزن خود آب جذب می کند. همچنین علاوه بر آبرسانی به لب های شما ، برجستگی طبیعی و زیبایی را نمایان خواهد کرد.

تزریق ژل به لب دائمی و موقت

به طور کلی ژل های لب به دو دسته دائمی و موقت تبدیل می شوند. امروزه متقاضیان این روش بیشتر روش موقتی آن را می پسندند و بعد از اتمام دوره و کاهش برجستگی لب ، مجدد پروسه را تمدید می کنند. این روش از این نظر بهتر است که در صورت ناراضی بودن از فرم لب ، برجستگی از بین می رود اما دائمی یا نیمه دائمی ماندگاری طولانی دارد و در صورت ناراضی بودن از فرم جدید لب ها ، باید آن را تخلیه کنید که البته کار آسانی نیست. به طور کلی بهتر است زمانی از روش دائمی استفاده کنید که کاملا از فرم لب انتخابی خود ، اطمینان کامل داشته باشید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

  1. بعد از انجام پروسه حجیم کردن لب ها ، مراقبت خاصی احتیاج ندارد و شخص بلافاصله قادر به انجام فعالیت های روزمره خود خواهد بود.
  2. بعد از تزریق ژل به لب به دلیل خون رسانی زیاد، احتمال خون مردگی در آن وجود دارد. از این جهت می توانید برای جلوگیری از این عارضه از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  3. از دارو هایی چون ویتامین E، دارو های ضد انعقاد خون، امگا 3 و مسکن هایی چون ناپروکسن، آسپرین و ژلوفن خودداری کنید.
  4. برای جلوگیری از اثر تزریق، بی حسی تزریق خواهد شد. بعد از تزریق تا زمانی که اثر بی حسی به طور کامل از بین نرفته، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. چرا که ممکن است هنگام غذا خوردن دچار گاز گرفتگی شوید و به لب آسیب وارد شود.
  5. بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید خودداری کنید.
  6. مصرف نوشیدنی های الکل دار موجب تورم و التهاب لب خواهند شد، بنابراین تا مدتی از مصرف آن خودداری نمایید.

توصیه های مهم درباره تزريق ژل به لب

  • فرد قبل از تزریق حتما باید معاینه گردد و در صورت وجود اختلال عملکردی، مورد توجه قرار بگیرد.
  • فرم لب باید متناسب با اندازه اولیه لب، ابعاد صورت، میمیک و دینامیک لب انتخاب گردد. به طوریکه لب از حالت طبیعی خارج نشود.
  • تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب ها درست نمی باشد.
  • طبق استانداردها، لب بالا باید 20 درصد کوچک تر و عقب تر از لب پایین باشد.
  • در برخی موارد ممکن است قبل از انجام پروسه ، تزریق چانه نیز، نیاز باشد.
  • بهترین ژل برای افزایش حجم لب ها، ژل هیالورونیک اسید است. البته مارک ژل و کیفیت برند آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • تبحر و تکنیک مورد استفاده پزشک نیز حائز اهمیت است.
  • با توجه به نیاز بیمار می توان تزريق ژل را تنها در خطوط دور لب یا حجم خود لب انجام داد. در هر یک از موارد ذکر شده می توان میزان ژل مصرفی و وسع مالی بیمار را در نظر گرفت.

 

هزینه تزریق ژل به لب

هزینه تزريق ژل لب به منظور حجیم کردن لب به مقدار ماده تزریقی و نوع ژل تزریقی بستگی درد دارد، در نتیجه قیمت تزريق ژل لب در افراد مختلف ، متفاوت می باشد.

پاسخ

دوازده − دو =

Call Now Button