تاثیر بوتاکس در تعریق بدن

تاثیر بوتاکس در تعریق بدن

بیشتر افراد عرق کردن زیاد را نشانه ی رعایت نکردن بهداشت می دانند به همین دلیل است که فردی با تعریق نسبیتا زیاد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و دچار افسردگی می شود . تاثیر بوتاکس در تعریق بدن را در این مقاله برای شما شرح می دهیم .

 

تاثیر بوتاکس در تعریق بدن

 

تعریق بیش از حد :

به آن هایپرهیدروزیس نیز می گویند که به معنی عرق کردن زیاد بدن است به گونه ای که عملکرد های فرد را دچار مشکل می کند ، این حجم زیاد از عرق کردن آزار دهنده است .

برای درمان تعریق زیاد راه هایی از جمله : درمان موضعی و دارو های خوراکی وجود دارد .

  • درمان موضعی : معمولا حاوی آلومینیوم کارید هگزاهیدرات هستند که پس از استفاده بر روی پوست به غدد عرقی وارد شده و مانند اسفنج وآب عمل می کند ، به همین دلیل محل های خروجی عرق مسدود می شوند و میزان تعریق کم می شود .

بهترین زمان استفاده از آن ها شب ها قبل خواب است زیرا در این زمان تعریق کمتر صورت می گیرد .

  • دارو های خوراکی : ترکیبات آنتی کولینژیک هستند اما به دلیل عوارض آن زیاد تجویز نمی شوند .
  • درمان های جراحی : قطع کردن دائمی اعصابی که غدد تعریق را تحریک می کنند ، برداشتن موضع مبتلا به تعریق ، تخلیه کردن حفره زیر بغل .
  • تاثیر بوتاکس در تعریق بدن : امروزه بوتاکس تحولی بزرگ بوجود آورده به گونه ای که برای درمان تعریق بیش از اندازه ی زیر بغل ، کف دست ، کف پا از بوتاکس استفاده می شود . این روش هیچ گونه عوارضی ندارد ، روشی غیر تهاجمی است و دوره ی نقاهتی ندارد . این روش در مطب نیز انجام می گیرد .

بوتاکس مانع ترشح عرق می گردد و در صورتی که تزریق صحیح انجام گیرد تاثیر بسزایی بر جای می گذارد به همین دلیل است که افرادی که از بوتاکس استفاده می کنند رضایت کامل دارند .

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

 

پاسخ

شانزده − 12 =

Call Now Button