انواع نخ لیفت

انواع نخ لیفت

چندی سال است که برای بالا بردن پوست افتاده و شل راه های تفاوتی وجود دارد که یکی از این راه ها لیفت با نخ است . در این مقاله انواع نخ لیفت را برایتان شرح می دهیم .

بهترین نوع نخ ها ، نخ های کره ای هستند که تاییده ی وزارت بهداشت را دارند که لیفت با نخ های کره ای  موجب سفتی و جوانسازی پوست می شوند .

انواع نخ لیفت

نخ های pdo  :

این نخ ها را کره ی جنوب ی ساخته است و به تازگی وارد کشور شده اند . این نخ استاندارد اتحادیه ی اروپا و همچنین استاندارد سازمان دارویی کره ی جنوبی را دارد .

جنس نخ pdo از ماده ای بوده که قابل جذب است ، زمان جذب 8 _ 6 ماه است که در طی این مراحل این نخ در زیر پوست موجب بوجود آمدن تار های کلاژن والاستین می شوند ، این تار های جدید موجب ایجاد قابلیت  ارتجاعی و جمع شوندگی بهتر می شود .

نخ کاگ :

این نخ از نظر جنس و کیفیت با نخ های قبل یکی بوده اما دارای خار هایی است که در پوست فرو می روند و باعث ایجاد چسبندگی بهتری می شود و در همین حین می تواند پوست را بالا بکشد و لیفت کند . نخ کاگ  نسبت به سایر نخ ها گرانتر بوده به همین دلیل انتخاب آن به دلخواه بیمار است .

نخ سیلوئیت کلاسیک :

این نخ تکنولوژی خود محکم شونده دارد و به ما اجازه می دهد که یک جراحی بی خطر و کوچک برای بالا بردن و ثابت نگه داشتن پوست داشته باشیم .

کاربرد لیفت با نخ سلوئیت  بالا بردن منطقه ی میانی صورت ، ابرو ها و همچنین گردن است . نخ سلوئیت از پلی پروپیلن ساخته شده است که سال های سال است که برای بخیه داخل بدن از آن استفاده می شود .

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

 

پاسخ

چهار + هفده =

Call Now Button