کاربرد های میکرودرم ابریشن

کاربرد های میکرودرم ابریشن

میکرودرم ابریشن روشی به منظور رفع اثرات ضایعه های پوست است . در تکنیک میکرودرم ابریشن به بهره گیری از پودر اکسید آلومینیوم که کزیستالی شکل هستند ، به درمان مشکلات پوستی می پردازیم . کاربرد های میکرودرم ابریشن به شرح زیر است :

کاربرد های میکرودرم ابریشن

1- جوان سازي پوست : در درمان چروک هايی که عمق شان کم است و سطحي می باشند . فاصله بین جلسه های درمان بر اساس شرایط بیمار و فاکتور های پوست وی بيمار توسط پزشک تعیین می شود . لازم به ذکر است چروک هايی که عمق شان زیاد است ، با میکرودرم ابریشن قابل درمان نیست ، ولی به طور کلی قوام پوست پس از جلسات درمانی بهتر خواهد شد و استحکام و شفافیت پوست بیشتر می شود .

2- اسکار آبله مرغان : بهتر آن است که اسکارها عمق زیادی نداشته باشند و معمولاً بر مبنای محل ، نوع و عمق اسکار ، تعداد جلسه های درمانی مشخص می گردد .

3- کوچک کردن منافذ پوستي : یکی از مشکلات عمده بانوان باز بودن منافذ پوستی می باشد که ميکرودرم ابريشن می تواند این مشکل را حل کند .

4- درمان ترک هاي پوستي : این ترک ها غالباً در دوران بارداری ، چاقي و لاغری های متناوب ، بروز می کند که البته میکرودرم خیلی روش مناسبی برای درمانشان نیست و ممکن است کامل برطرف نشود .

کاربرد های میکرودرم ابریشن به شرح ذیل می باشد :

5- بر طرف کردن جاي جوش : در اثر آکنه و جوش روی سطح پوست فرورفتگي هايی ظاهر می گردد ف که می توان آن را با ميکرودرم درمان نمود ، تا زمانی که پوست صاف و کشيده شود جلسات ادامه دارد .

6- از بین بردن جوش هاي سرسياه و پاکسازی پوست : به منظور رفع  جوش هاي سرسياه ، ميکرودرم ابريشن راه مناسبی است .

7- بر طرف کردن اثرات له جا مانده از تاتو يا خالکوبي

8- رفع لک هاي پيري يا کبدي : لک هاي پيري که تحت تاثیر نور خورشید و بالا رفت سن روی سطح پوست هاي روشن رویت می گردد و یا در اثر نارسایی های کبدی بروز می کند  .

9- چروک گردن : برایدرمان چروک هاي نگردن و ضايعه های آن نیز میکرودرم کاربرد دارد .

10- لک هاي بارداری : از مهم ترين کاربرد های ميکرودرم ابريژن ، کمرنگ کردن و در برخی موارد محو شدن آثار لک هاي بارداری ( ملاسما ) است ، مخصوصاً اگر میکرودرم هم زمان با داروهاي لک بر انجام شود .

تذکر :

بعد از انجام میکرودرم ،بهتر است در معرض آفتاب قرار نگیرید ، از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید و لیف به پوست صورت تان نکشید .

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

دکتر زینب فرخ

پاسخ

6 − سه =

Call Now Button