رفع جای جوش با میکرودرم

رفع جای جوش با میکرودرم

تماشای صورتی پر از لکه ناشی از جوش ، یکی از مسائل آزار دهنده برای همگان و به ویژه بانوان جوان محسوب می گردد . چنین پوستی ، تأثیر بسیاری در پایین آمدن اعتماد به نفس  هر فردی را دارد . همین طور این آثار روانی منفی به اندازه ای آزاردهنده اند که خیلی از افراد حاضرند برای از بین بردن رفع جای جوش با میکرودرم به ویژه در صورت ، تن به شیوه های سخت داده و هزینه ی زیادی بپردازند تا بلکه رویای داشتن پوستی زیبا و صاف را به واقعیت تبدیل کنند .

رفع جای جوش با میکرودرم

بنا بر گفته ی متخصصان  پوست ، رفع جای جوش درمانی تقریبی است و دریافت نتیجه ی رضایت بخش از درمان ، به عمق میزان فرورفتگی پوست ، مقدار بازسازی پوست و انتخاب تکنیک  درمانی مناسب بستگی دارد .

جوش‌هایی که آثارشان کاملا محو نمی گردد :

به طور معمول جوش‌های چرکی و بزرگ اثراتی از خود بر جای می‌گذارند . باقی ماندن جای جوش ها به چند عامل بستگی دارند : یکی از عوامل ، زمینه ی ژنتیکی پوست بوده که ، برای بازسازی و ترمیم است بسیار موثر است و در بعضی از افراد ، این زمینه خیلی ضعیف است .

دستکاری کردن بسیار و فشار آوردن به جوش‌های چرکی به ماندگاری جای جوش ها بر روی پوست منجر می گردد ، بنا بر این سخن توصیه می گردد در هر شرایطی  از دستکاری کردن جوش‌ها پرهیز شود .

جای جوشی که محو می گردد :

جای جوش اگر به این معنا باشد که ایجاد فرورفتگی در پوست کند ، به هیچ  وجه ممکن و در هیچ شرایطی  کاملا درمان نمی‌ گردد ، بلکه فقط می‌ توان با به کار گیری از یکی از تکنیک های جدید درمانی ،  شدت و آثار منفی آن را پایین آورد .

اگر جای جوشی به مانند لکه‌های قرمز روی پوست مشاهده شود ، احتیاج به درمان نداشته و بعد از مدتی به خودی خود محو می گردد ، اما اگر جای جوش به مانند لکه‌ های قهوه‌ای باشد ، با لیزر قابل درمان خواهد بود .

از طرفی لکه‌های تیره و قهوه‌ای رنگ با ‌لایه برداری یا پیلینگ‌های پوستی نیز قابل رفع هستند .

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

 

پاسخ

یک + یک =

Call Now Button