برداشتن خال با آر اف

برداشتن خال با آر اف

برداشتن خال با آر اف ، بهترین و ایمن ترین متد برای از بین بردن ضایعات پوستی می باشد.

خال ، گروهی از سلول های رنگ دانه دار با اندازه و رنگ های متفاوت می باشد که به شکل نقطه های تیره و کوچک در زیر پوست مشاهده می شود.

غالباً خال ها روی صورت، دست، پا و دیگر قسمت های بدن به وجود می آید و بیشتر خال ها بی خطر بوده و ضرری برای فرد به دنبال ندارد.

دلیل به وجود آمدن خال این است که سلول های رنگدانه ساز به جای گسترش پیدا کردن در سطح پوست در یک جا تجمع کرده و رشد می کنند در نتیجه سطح پوست برآمده می شود و نوعی ضایعه پوستی به نام خال تشکیل می شود.

عوامل محیطی، ژنتیک و هورمون های جنسی از عوامل ایجاد خال می باشند.

در برخی از موارد خال، سرطانی می باشد و برای از بین بردن آن باید اقدام به جراحی کرد.

 

برداشتن خال با آر اف

برداشتن خال با آر اف :

اغلب افراد، خال خوش خیم صورت و بدن خود را به منظور زیبایی ترجیح می دهند به روش های طبیعی از بین ببرند.

دستگاه آر اف ، رادیو فرکانسی می باشد که به دلیل مکانیسم خاصی که دارد ضایعات پوستی را با کیفیت بالا بدون بر جای گذاشتن زخم یا اسکار از بین می برد.

برداشتن خال با آر اف، یکی از مناسب ترین روش ها برای حذف خال می باشد، در این متد عمق بافت آسیب دیده کاملا با دقت مشخص می گردد که تنها و مناسب ترین روش برای از بین بردن خال های ریشه دار و خال های ریز که تقریبا با سطح پوست یکسان بوده، می باشد.

همچنین می توان با محافظت از چشم خال های اطراف چشم حتی لابه لای مژه ها و پلک ها را هم با دستگاه آر اف از بین برد که با روش های دیگر نمی توان خال های این نواحی را از بین برد.

روش برداشتن خال با آر اف از دقیق ترین متدها به منظور از بین بردن خال می باشد که عوارض جانبی و جدی برای فرد نداشته و نیز خطر ایجاد سرطان را هم ندارد.

نقطه قوت این تکنیک مقرون به صرفه بودن قیمت برداشتن خال با آراف است.

عوارض برداشتن خال با دستگاه آر اف :

بعد از برداشتن خال با آر اف در ناحیه ای که خال برداشته شده، قرمزی ایجاد می شود که چند روز بعد قرمزی پوست کاملا از بین می رود.

قابل ذکر است که برای اینکه نتیجه مطلوبی، بدون برجای گذاشتن اسکارحاصل شود به افراد مجرب مراجعه کنید.

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر)

( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

 

 

پاسخ

7 + 18 =

Call Now Button