رفع خط خنده و خط ابرو

رفع خط خنده و خط ابرو به روش لیفت ابرو با نخ :

رفع خط خنده و خط ابرو به روش لیفت ابرو با نخ یکی از روش های از بین بردن خط ابرو ( از بین رفتن چین و چروک ها ) یا خطوطی که در کنار لب ها ایجاد می شود ، می باشد . این تغییرات نشانه ی بالا رفتن سن نمی باشد و هم در آقایان و هم خانم ها دیده می شود ، در گذر زمان پوست خشک تر و نازک تر و قابلیت کششی آن کمتر می شود .

رفع خط خنده و خط ابرو

 علت هایی که پوست دچار چین و چروک می شود : ژنتیک ، اشعه ماوراء بنفش خورشید ، استفاده از دخانیات است . این عامل باعث چروک شدن زود هنگام پوست می شود .

در اکثر اوقات مراقبت نکردن از پوست در برابر نور خورشید این مشکل را تشدید می کند ، یکی از راه های رفع خط خنده و خط ابرو به روش لیفت ابرو با نخ است ، این تکنیک باعث می شود تا پوست کشیده تر ، شفاف تر و جوان تر شود .

انواع نخ ها :

نخ پلی دی اکسان (PDO  )

ماده ی تشکیل دهنده ی این نخ ها PDO  یا (POLYDIOXAN ONE )  است که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های خود در عمل های جراحی لیفتینگ قلب و عروق ، چشم پزشکی ، صورت ، زنان و زایمان استفاده می شود .این نخ بی ضرر و بی خطر بوده و فرد دچار هیچ گونه عفونت و تبی نمی شود .

نخ پلی دیوکسان وان یک نخ قابل جذب بوده که به محض ورود به بافت های بدن باعث جمع شدن سلول های فیبر بالا می گردد .

نخ سیلوئت :

این نخ کاملا جذبی بوده و برای اصلاح موقعیت بافت و اجزای گردن و صورت کاربرد دارد ، این نوع نخ بخیه تشکیل شده است از ، یک نوار پلی لاکتیک اسید که سال های زیادی است که پزشکان از این نخ به دلیل داشتن ایمنی بالا استفاده می کنند ، نخ سیلوئت کاملا جذبی بوده و اثر لیفتینگ صورت آن بیش تر از 18 ماه ماندگاری دارد .

نخ خار دار : این نخ به منظور بالا کشیدن و محکم کردن پوست ، صورت و بدن انجام می شود ، در بیش تر مواقع این نوع نخ را برای از بین بردن خط فک و خط اندوه رو به پایین گوشه های لب استفاده می کنند .

از مزایای رفع خط خنده و خط ابرو به روش لیفت ابرو با نخ :

  • این نوع روش کاملا سالم و بی خطر بوده .
  • هیچ آمادگی خاصی احتیاج ندارد .
  • مراقبت های خاصی بعد از عمل نداشته .
  • تاًثیر درمان را بلا فاصله بعد از درمان می توان دید .
  • نخ های استفاده شده به هیچ عنوان قابل مشاهده نخواهد بود .
  • نخ های استفاده شده جذبی بوده .

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

پاسخ

19 + هفت =

Call Now Button