از بين بردن خط خنده

از بين بردن خط خنده

از بين بردن خط خنده : خطوط و چين های خنده از اطراف بيني به گوشه ی دهان امتداد پيدا مي كنند و عاملي كه در ايجاد شدن آن ها اثر گذار است از بين رفتن حجم صورت و ارتجاع پذيری پوست می باشد.

اين فرايند به طور معمول با بالا رفتن سن آغاز مي شود . خطوط خنده موجب مسن تر ، خسته تر يا ناراحت تر به نظر رسيدن افراد مي شود . به منظور از بين بردن خط خنده مي توان از راه های متفاوتی استفاده نمود .

ليزر :

از روش های درمان چروک دور لب ، ليزر قادر است به طور مطلوبی خطوط نازولابيال و خطوط پريورال را با نتايج ماندگار و طولانی مدت درمان كند.

ليزر دارای دوره ی ريكاوری كوتاهی مي باشد و در راستای بهبود وضعيت ظاهری دارای مزيت هایی مي باشد. از ليزر می توان برای رفع ساير خطوط ريز ايجاد شده بر روی پوست و كاهش اندازه منافذ ايجاد شده بر روی آن نيز استفاده كرد.

 

از بين بردن خط خنده

 

تزريق بوتاكس :

بوتاكس مي تواند عضلات را ريلكس كند و به اين ترتيب زماني كه لبخند مي زنيد ، پوست شما در قسمت هاي بالاي دهان جمع نمي شود.

متاسفانه نمي توان از تزريق بوتاكس براي درمان خطوط نازولابيال يا ترك هاي عميق صورت كه از بيني به سمت گوشه هاي دهان امتداد پيدا مي كنند استفاده كرد زيرا اين خطوط در واقع چين و چروك هاي استانيك و غيرفعال مي باشند.

تزريق ژل :

تزريق ژل یک روش عالی براي از بين بردن خط خنده به طور موقت به حساب مي آيد. تزريق ژل موجب فربه شدن پوست و حمايت از لايه هايي مي شود كه موجب ايجاد خطوط خنده در نواحي اطراف دهان مي شوند.

ژل هاي پركننده پوست از اسيد هيالورونیک ساخته مي شوند و زماني كه اين مواد در پوست فرد تزريق مي شوند قادر اند چين و چروک ها و ترك هاي ايجاد شده بر روي پوست را از بين ببرند.

تزریق چربی

بهتر است بدانید که در این روش رفع خط خنده ، پزشک مقدار مشخصی چربی را از بافت بدن بیمار برداشته و در سانتریفیوژ قرار می دهد و پس از جدا شدن املاح اضافی از چربی ، چربی باقی مانده با استفاده از سرنگ جمع آوری شده و در ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

 

از بين بردن خط خنده

 

آیا رفع خط خنده عوارضی دارد؟

باید بگوییم در صورتی که برای از بین بردن رفع خط خنده به بهترین پزشک زیبایی مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنید دچار عارضه ای نخواهید شد.

تنها عیب این روش تورم و کبودی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود.

هزینه از بین بردن خط خنده چقدر می باشد؟

هزینه رفع خط خنده با توجه به دستمزد بهترین پزشک زیبایی ، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان ، روش درمانی و غیره تعیین می شود.

به این نکته مهم توجه کنید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر پزشکی مراجعه نکرده و ابتدا درباره آن ها تحقیق کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر زینب فرخ می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

( دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر)

( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

 

پاسخ

هفت + 18 =

Call Now Button