کوچک کردن بيني با آنزيم

کوچک کردن بيني با آنزيم

امروزه روش های مختلفی برای کوچک کردن بینی وجود دارد. کوچک کردن بيني با آنزيم ، روشی نوین برای کوچک کردن بینی می باشد که عمدتا برای کوچک نمودن بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است تزریق آنزیم با تزریق کورتون کاملا متفاوت می باشد.

فرآیند کوچک کردن بيني با آنزيم

برای کوچک کردن بینی با آنزیم ، نیازی به بیهوشی نمی باشد. البته برای جلوگیری از درد تزریق ، از داروهای بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

در این روش پزشک متخصص ، ناحیه تزریق را ضد عفونی نموده و سپس آنزیم را تزریق می کند. انجام این روش به 2 الی 6 جلسه درمان ، طی فواصل 1 الی 2 هفته ای نیاز دارد که در جلسه مشاوره و با توجه به شرایط فرد مشخص می گردد.

کوچک کردن بینی با آنزیم

ایمنی روش کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم

در روش کوچک کردن بيني با آنزيم ، آنزیم تزریق شونده سازگار با بافت بدن می باشد. بنابراین این روش ایجاد حساسیت ، آلرژی و غیره نمی کند و کاملا مطمئن و بدون عوارض می باشد.

ماندگاری نتایج کوچک کردن بيني با آنزيم

کوچک کردن بيني با آنزيم ، معمولا ماندگار هست و چنانچه به دلیل عوامل هورمونی مثل بارداری یا چاقی مفرط ، بازگشت اتفاق بیفتد فقط بیست درصد از آن ممکن است که برگردد که جای هیچ گونه نگرانی نیست و با تکرار تزریق یک جلسه آنزیم ، بینی کوچک خواهد شد.

مراقبت های بعد از کوچک کردن بيني با آنزيم

  • پرهیز از ماساژ دادن بینی
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص ، به صورت منظم مصرف شود.
  • تا ۲۴ ساعت بعد آب به محل تزریق نخورد.
  • از جلسه دوم به بعد تزریق آنزیم ، در هر ۲۴ ساعت ۸ ساعت چسب زده شود و این روند تا دو هفته بعد از تزریق آخرین نوبت تزریق ادامه پیدا کند.
  • حضور به موقع و مرتب در مطب ، جهت انجام جلسات تزریق

با رعایت مراقبت های بعد از کوچک کردن بینی با آنزیم ، می توانید به نتایج رضایت بخش و ایده آل خود دست یابید.

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر

( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

پاسخ

یک × 1 =

Call Now Button