کاربرد لیفت صورت با نخ

کاربرد لیفت صورت با نخ

کاربرد لیفت صورت با نخ در بهبود چروک ها و افتادگی های پوست می باشد و امروزه با افزایش تقاضا بسیار رایج گردیده است.

بسیاری از زنان و مردان روش لیفت صورت با نخ را جهت برطرف نمودن افتادگی های آزاردهنده پوست انتخاب می کنند.

در لیفت با نخ ، نخ های به کار گرفته شده قابل رویت نمی باشد. از این روش به منظور درمان بخشی از پوست که با دیگر تکنیک ها نمی توان به ننتیجه مطلوب دست یافت ، استفاده می شود.

پیش از آن که برای انجام لیفت صورت با نخ تصمیم قطعی بگیرید، توصیه می شود با پزشک خود مشورت نموده و راجع به آن مطالعه نمایید.

 

کاربرد لیفت صورت با نخ

 

انواع نخ لیفت :

به منظور بالا کشیدن پوست و رفع شل شدگی آن تکنیک های مختلفی به کار برده می شود که لیفت با نخ یکی از این روش های مورد تایید پزشکان می باشد.

در این مقاله به شرح انواع لیفت با نخ می پردازیم:

نخ های کره ای بهترین نخ ها هستند که مورد تایید وزارت بهداشت بوده و  لیفت با نخ های کره ای سفتی و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

نخ های pdo :

 نخ های pdo تولید کشور کره جنوبی می باشد و اخیراً در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این نخ دارای استاندارد سازمان دارویی اتحادیه اروپا و کره جنوبی می باشد.

مواد تشکیل دهنده آن قابلیت جذب دارد، طی 6 الی 8 ماه جذب می شود که در این مدت نخ در زیر پوست منجر به ایجاد تارهای کلاژن والستین می گردد. تارهای به وجود آمده سبب افزایش قابلیت ارتجاعی و جمع شوندگی بیشتری خواهد شد.

نخ کاگ چیست ؟

این نخ دارای جنس و کیفیت یکسان با نخ های قبلی می باشد اما خارهایی را دارا می باشد که در پوست فرو می روند و چسبندگی بهتری دارند و در این مدت می توانند باعث بالا رفتن پوست و لیفت شوند. نخ کاگ گرانتر از سایر نخ ها بوده و انتخاب آن توسط بیمار صورت می گیرد.

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر)

لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

 

پاسخ

دو + دوازده =

Call Now Button