موارد استفاده از بوتاکس

موارد استفاده از بوتاکس

بوتاکس  چین و چروک صورت را بدون این که به جراحی نیازی باشد ، برطرف می کند . در اینجا به موارد استفاده از بوتاکس می پردازیم .

موارد استفاده از بوتاکس

بو تاکس به راحتی چین های افقی پیشانی ( خطوط اخم )  و خطوط دور چشم را برطرف می کند.

به منظور تغییر حالت ابرو کاربرد دارد . با توجه به این که بوتاکس را در چه نقطه ای تزریق کنیم ، می توان انتهای ابرو را بالا کشید و فرم خشن یا شیطانی به ابرو داد و یا کل ابرو را به سمت بالا بکشیم و حالتی بسیار زیبا در ابروها و چهره ایجاد نمود .

تزریق بوتاکس قادر است ، تا در ناحیه ای که تعرق در آن زیاد است ، همچون زیربغل ، برای چندین ماه تعرق را بلوک کند .

رفع خطوط پیری گردن که در اثر انقباض عضله های گردن به وجود آمده است با تزریق بوتاکس امکان پذیر است .

در برخی موارد به منظور برطرف کردن خطوط تحتانی صورت که تحت تاثیر انقباض عضله های جویدن می باشد ، کاربرد دارد .

گاهی نیز جهت کوچک کردن عضله ساق پا و تحلیل عضلات آن هم توسط متخصصین دوره دیده نیز به کار می رود .

تزریق بوتاکس :

تکنیک بوتاکس ، روش خیلی سریعی می باشد که مکانیسم اثر آن از 3 تا 7 روز پس از تزریق قابل رویت است و اثر آن بین 4 تا9 ماه باقی می ماند . لازم به ذکر است ، در صورتی که تزریق بوتاکس به طور متناوب و با فاصله های چند ماهه انجام بشود ، پس از گذشت دو الی سه سال ، با شرز هر 12 تا18 ماه میتوان تاثیر بوتاکس را مادام العمر نمود .

بوتاکس یک روش ایمن است که به راحتی در آقایان و بانوان کاربرد دارد . البته انجام بوتاکس برای بانوان در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی گردد .

مدت زمان تزریق بوتاکس در هر جلسه ، نهایتاً ده دقیقه زمان نیاز دارد و پس از آن نیازی به هیچ گونه استرات یا محدودیت رژیم غذایی نیست .  درد ناشی از بوتاکس خیلی کم است و حتی نیاز به بی حسی ندارد .

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

دکتر زینب فرخ

پاسخ

20 + 5 =

Call Now Button