مادلینگ صورت با تزریق ژل

مادلینگ صورت با تزریق ژل چیست؟

مادلینگ صورت با تزریق ژل : مادلینگ صورت نامی است که در زمان ترکیب تکنیک های مختلف فیلرهای پوستی با یکدیگر به منظور خلق یک شکل طبیعی و جذاب صورت، مورد استفاده قرار می گیرد.

این نواحی معمولاً شامل چانه، فک و گونه ها می باشد ولی در هر درمان، هر سه ناحیه الزاماً نیاز به کارکردن نداشته و مقدار فیلرهای مورد نیاز برای هر شخص نیز به طور کامل متفاوت است.

مادلینگ صورت، یک روش بدون نیاز به جراحی برای بهبود زاویه های طبیعی، طرح کلی و ساختارهای صورت به منظور ایجاد چهره ای شاداب تر و دلپسندتر و زیبا نمودن ویژگی های صورت می باشد.

این هدف، عمدتاً از طریق استفاده ترکیبی از فیلرهای پوستی و تزریق های ضدچروک حاصل می شود.

شکل صورت با استفاده از فیلرهای پوستی برای بهبود ویژگی های صورت، از یک هارمونی زیبایی طبیعی برخوردار می شود.

درمان، شامل قرار دادن دقیق فیلرهای پوستی بر پایه هیالورونیک اسید در زیر پوست می باشد. این تکنیک به بهبود ساختار پوست، نرمی و آبرسانی آن کمک می کند.

 

مادلینگ صورت با تزریق ژل

 

مادلینگ صورت با تزریق ژل چه ویژگی هایی را در بر می گیرد؟

از آنجایی که در این تکنیک از سوزن استفاده می شود، بی حس کردن نواحی تزریق با یک کرم بی حسی موضعی قبل از شروع درمان به منظور کمک به به حداقل رساندن درد، حائز اهمیت است.

فیلرهای پوستی، ژل های شفاف حاوی هیالورونیک اسید هستند.

فیلرها دارای پیوستگی و ساختار متفاوتی بوده و یک پروتئین طبیعی در لایه های پوستی می باشد.

در مادلینگ صورت جهت اضافه کردن یا تغییر حجم صورت، انواع مختلف فیلرهای هیالورونیک اسید، مورد استفاده قرار می گیرند.

از آنجایی که فیلر باید زیر پوست قرار گیرد، این درمان با استفاده از یک سوزن کوچک یا کانولا انجام می شود.

فیلر گونه معمولاً با یک سوزن کوچک، در سه نقطه مجزا در مرتفع ترین قسمت استخوان گونه به منظور لیفت صورت و ایجاد یک کانتور طبیعی در استخوان های گونه تزریق می شود.

فیلر فک در راستای خط طبیعی فک معمولاً با یک کانولا انجام می شود و به وسیله آن، شما از شر چهره گرد و تعریف نشده، خلاص می شوید.

فیلر چانه با یک سرنگ تزریق شده و با ایجاد یک شکل مثلث سر و ته، تیز و بدون عیب و نقص، به نام نسبت مثلث طلایی، به صورت یک تقارن کامل را می دهد.

زیبایی موضعی در پوست ایجاد می شود. این تکنیک کاملاً بدون درد بوده و پس از اجرای تکنیک نیز هیچگونه دردی احساس نمی شود.

مادلینگ صورت با تزریق ژل چقدر طول می کشد؟

زمان لازم برای مادلینگ صورت برای هر فرد و با توجه به نیاز او و میزان فیلر تزریق شده برای او متفاوت می باشد با این حال می توان گفت که هر جلسه حدوداً 45 دقیقه طول می کشد.

بخش عمده این زمان صرف آماده سازی بی حسی موضعی و برنامه ریزی درمان و عکس های قبل و بعد درمان می شود. خود درمان، تنها چند دقیقه به طول می انجامد.

زمان از کارافتادگی برای استراحت بعد از درمان چقدر است؟

این درمان، هیچگونه زمان ازکارافتادگی ندارد. خطر آسیب دیدن یا کبودی در این درمان، بسیار کم است. آثار درمان بلافاصله قابل مشاهده می باشد ولی مشاهده نتایج کامل درمان، 7 تا 10 روز بعد نمایان می شود.

نتایج درمان چقدر ماندگار است؟

نتایج با توجه به نوع ژل، تا یک سال و گاهی بیشتر ماندگار است. به منظور تقویت نتایج درمان، بهتر است هر شش ماه یکبار، چکاپ لازم را انجام دهید.​

پاسخ

بیست + 2 =

Call Now Button