طریقه از بین بردن خط خنده

طریقه از بین بردن خط خنده

علت ایجاد چین و چروک بر روی پوست نشانه ی صد درصدی پیری نیست ، این چین و چروک ها هم در خانم ها ایجاد می شود و هم در آقایان . در این مقاله طریقه از بین بردن خط خنده را برای شما شرح می دهیم .

 

طریقه از بین بردن خط خنده
طریقه از بین بردن خط خنده

 

هر سال که به سن افراد اضافه می شود پوست خشک تر ، نازک تر و همچنین قابلیت کششی آن کم می شود .

علل بوجود آمدن چین و چروک ها :

  • ژنتیک .
  • اشعه ماورابنفش خورشید .
  • استعمال دخانیات .

در برخی مواقع حتی فرد اخم هم نمی کند اما این خط ها برروی صورتش است که موجب می شود چهره ی فرد عصبانی و اخمو به نظر برسد .

در بعضی شرایط رعایت نکردن و همچنین مراقبت نکردن از پوست درمقابل آفتاب موجب بیشتر شدن این خط و خطوط می شود ، روش ها و طریقه از بین بردن خط خنده و خطوط روی پیشانی بسیار است تا افراد بتوانند به زیبایی خود دست یابند .

روش هایی از جمله :

  • تزریق بوتاکس ، یکی از روش هایی است که برای جوانسازی پوست  از آن استفاده می شود ، بوتاکس برای خط خنده بسیار مناسب است ، این روش موجب می شود تا ماهیچه هایی که باعث بوجود آمدن اخم می شوند بطور موقت فلج و یا کم ترک شوند .
  • تزریق ژل ، یکی دیگر از روش هایی که در جوانسازی پوست از آن استفاده می کنیم تزریق ژل است که موجب پرکردن خط خنده می شود  . از مواد طبیعی در ساختن این ژل ها استفاده می شود .
  • لیزر ، دیگر روشی است که در جوانسازی پوست کاربرد دارد . در این روش لایه ی رویی پوست توسط لیزر برداشته می شود و بدن مجبور است که این لایه را بسازد و در نتیجه چین و چروک ها ازبین می روند .
  • میکرودرم ، برای ازبین بردن خط اخم و خط خنده کاربرد بسیاری دارد . در این روش پوست با ماده ای که ضرری هم ندارد به اسم اکسید الومینیوم تماس پیدا می کند . این پودر موجب می گردد تا بافت های مرده ی پوست ازبین برود .

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

پاسخ

3 × دو =

Call Now Button