آیا مزوتراپی موثر است

آیا مزوتراپی موثر است ؟

مزوتراپی روشی است که سالیان زیاد بوسیله ی پزشک فرانسوی بیان شد ، همکاران او به مرور زمان از ایده ی او استفاده کردند و با استفاده از داروهای مختلف شیمیایی بسیاری از بیماری های متعدد را درمان کردند به همین دلیل است که مزوتراپی کاربرد های بسیاری دارد . در این مقاله درباره ی آیا مزوتراپی موثر است ؟ به شما اطلاعات می دهیم .

 

آیا مزوتراپی موثر است

در این روش مقدار کمی از دارو مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، آمینواسیدها و … با سوزن های ظریف در زیر پوست تزریق می شوند تا محل مورد نظر را بهبود بخشد . در این روش تزریق هایی در لایه های متفاوت پوست برای درمان بیماری های متفاوت  انجام می شود .

مزوتراپی چیست ؟

مزوتراپی به معنی درمان مزودرم است . این روز ها از این راه برای عمل های زیبایی مانند : سلولیت ، پیری پوست ، درمان ریزش مو ، بهبود بخشید به بدن مرد استفاده قرار می گیرد .

مزوتراپی در درمان ریزش مو

افرادی که موهای همه ی نقاط سرشان کم شده است می توانند از این روش استفاده کنند و مراحل درمان را پیش بگیرند .

این روش غیر تهاجمی است و در این روش موادی با استفاده از سوزن های بسیار نازک در زیر لایه اپیدرم پوست سر تزریق می شوند این سوراخ های ایجاد شده بر روی پوست سطحی هستند .

هزینه مزوتراپی مو

هزینه ی مزوتراپی به تعداد جلسات ، دستمزد پزشک معالج ، محل مورد درمان ، محلی که مطب پزشک در آن قرار دارد بستگی دارد . این هزینه را بیمه پوشش نمی دهد و در جلسه ی مشاوره هزینه ی مزوتراپی برای شما تعیین می شود .

پس از انجام مزوتراپی نیازی به استراحت ندارید و می توانید بعد از آن کارهای روز مره را انجام دهید . طول مدت درمان در این روش نسبت به روش های دیگر بسیار کوتاه است .

 

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

پاسخ

7 + 9 =

Call Now Button