ملاحظات پس از درمان لیفت با نخ

ملاحظات پس از درمان لیفت با نخ

این روزها لیفت با نخ یکی از جدید ترین راه هایی است که در جوانسازی صورت و گردن  از آن استفاده می شود . در این مقاله درباره ی ملاحظات پس از درمان لیفت با نخ به شما اطلاعاتی می دهیم .

 

ملاحظات پس از درمان لیفت با نخ

این روش نتیجه ی بسیار مطلوبی برای افراد ایجاد کرده ، در لیفت با نخ شکاف و یا برش ایجاد نمی شود و بدون بیهوشی و همچنین بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود .

در لیفت با نخ ، نخ های خاصی با سوزن های بسیار باریکی وارد پوست می شوند و پوست و عضلات آن ناحیه را به بالا می کشد ، این روش موجب کلاژن سازی نیز می شود .

نخ هایی که در لیفت با نخ از آن استفاده می کنند دارای ماده ی پلی دی اکسانون و یا پلی لاکتیک است ، این ماده در مدت های بسیاری در جراحی های قلب وچشم مورد استفاده قرار می گرفت و قابلیت جذب دارند .

ملاحظات پس از درمان لیفت با نخ :

  • فرد می تواند به صورت معمول صورت و همچنین مو های خود را شستشو دهد و نیز حمام کند .
  • به مدت 3 شب بعد از لیفت سر خود را با زاویه ی 30 درجه بالا نگه دارید .
  • به مدت 3 هفته روی صورت نخوابید .
  • به مدت 3 هفته به صورت و ناحیه ی درمان شده فشار مستقیم نیاورید .
  • به مدت 3 هفته تا آنجایی که توانایی دارید از انجام حرکاتی مانند لبخند های عمیق ، خمیازه های عمیق و … که موجب می گردد تغییر شکل زیادی می شود پرهیز کنید .

در زمان حاملگی ، شیر دهی ، مبتلا به سرطان ، وجود عفونت و یا زخم باز ، اختلالات انعقادی ، توصیه می شود از این روش استفاده نکنید .

لیفت با نخ روشی بسیار ایمن و سالم است که به هیچ آمادگی خاصی نیاز ندارد .

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO ، کاربردهای نخ PDO )

پاسخ

هفده + 17 =

Call Now Button