درمان اسکار آکنه با میکرونیدلینگ

مراحل مراقبتی درمان اسکار آکنه با میکرونیدلینگ

در صورتی که به منظور درمان اسکار آکنه از میکرونیدلینگ استفاده می کنید باید مراحل مراقبتی درمان اسکار آکنه با میکرونیدلینگ را که در زیر مطرح نموده ایم در نظر داشته باشد :

درمان اسکار آکنه با میکرونیدلینگ

از 3 روز قبل از درمان باید از مصرف مواد حاوی رتیئوئید ، آنتی بیوتیک های موضعی ، لایه بردار ، پنزوئیل پراکسید ، هیدروکینون و همچنین آفتاب سوختگی خودداری نمایید .

بدون استفاده از هیچ لوسیون ، آرایش یا آکنه در محل حضور پیدا کنید . بعد از انجام درمان پزشک به سرعت مرطوب کننده و ضد آفتاب قوی به روی شما پوست می زند .به هیچ عنوان از دارو های ضد التهابی مانند ایپوپروفن ، مورتین یا ادویل استفاده نکنید زیرا موجب اختلال در پروسه ی التهاب می شوند . از برنزه کردن  در نور آفتاب خودداری نمایید . در صورتی که در برابر نور آفتاب قرار می گیرید حتما از ضد آفتاب استفاده کنید . می توانید قبل از خواب صورت خود را با شوینده ای ملایم تمیز کنید .

روز اول : در روز اول پس از انجام میکرونیدلینگ ، می توانید پوست خود را تمیز نموده و از لوسیون و محصولات موضعی دیگر و مواد آرایشی استفاده کنید . از استفاده از لایه بردار ها و گلیکولید اسید ها که به طور معمول در شوینده های صورت یافت می شوند اجتناب کنید  .

روز دوم تا هفتم : در طول این زمان می توانید برای رفع خشکی پوست از مرطوب کننده استفاده کنید . در صورت بروز حالت سوختگی می توان با استفاده از مواد آرایشی آن را پنهان نمود . طی روز های بعدی پوست ، پوسته پوسته شده و شروع به ریختن می کند .

روز هفتم : یک هفته بعد از انجام میکرونیدلینگ اکثر بیماران متوجه می شوند که پوستشان صاف تر و درخشان تر شده است . روزانه و در صورت نیاز هر دو ساعت یک بار از کرم ضد آفتاب استفاده کنید .

دکتر زینب فرخ   پوست  مو ، زیبایی لیزر ( لیفت صورت با نخ  , از بین رفتن خط خنده , لیفت صورت با نخ PDO )

دکتر زینب فرخ

پاسخ

3 × 2 =

Call Now Button